Wersja obowiązująca od 5 listopada 2025 r.

Szanowni Klienci,
ze względu na powtarzające się nieusprawiedliwione nieobecności Klientów w naszym Studio –
wprowadzamy nowe zasady rezerwacji wizyt.

W trosce o bezpieczeństwo i komfort – zarówno Wasz, Drodzy Klienci – jak również naszych pracowników,
a także w celu zapewnienia jakości oraz dostępności świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z
zasadami rezerwacji terminu w naszym Studio, przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.
Umówienie się na wizytę oznacza zapoznanie się z zasadami rezerwacji i ich akceptację. Prosimy o
udostępnienie tej informacji, chcemy, żeby ta informacja trafiła do jak największej liczby naszych
Klientów.

§1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady rezerwacji, płatności, udzielania świadczeń oraz korzystania z usług w
    Aesthetic Beauty Concept („ABC”).
  2. Korzystanie z usług ABC jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  3. ABC zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku naruszenia Regulaminu,
    braku kwalifikacji do zabiegu lub innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności związanych z
    bezpieczeństwem Pacjenta lub personelu.
  4. ABC działa zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw
    Pacjenta, Kodeksem cywilnym oraz RODO.

§2. Definicje

· Pacjent – osoba korzystająca z usług ABC.
· Usługa – wizyta konsultacyjna lub zabieg (medyczny/kosmetologiczny).
· Zadatek/Przedpłata – kwota wpłacana w celu potwierdzenia rezerwacji terminu; w rozumieniu art.
394 k.c. jest to zadatek, chyba że wyraźnie wskazano inaczej

· Pakiet/Karnet – wykupiona z góry seria zabiegów o określonej liczbie/zakresie i terminie ważności.
· Bon/Voucher – dokument uprawniający do realizacji usług lub zakupu produktów w ABC.

§3. Kwalifikacja do zabiegów i zasady bezpieczeństwa

  1. Świadczenie usług poprzedza kwalifikacja do zabiegu (wywiad, karta pacjenta, wymagane zgody,
    dokumentacja fotograficzna – o ile konieczna).
  2. Osoby niepełnoletnie: obecność opiekuna prawnego i pisemna zgoda.
  3. Pacjent zobowiązuje się do podania rzetelnych informacji o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach i
    przeciwwskazaniach; w razie wątpliwości personel może odmówić lub zmodyfikować zabieg.
  4. W przypadku złego samopoczucia Pacjent niezwłocznie informuje personel.
  5. ABC może odmówić wykonania usługi w razie podejrzenia spożycia alkoholu lub środków
    odurzających.

§4. Rezerwacje i potwierdzanie terminów

  1. Rezerwacja wizyty możliwa jest osobiście, telefonicznie/SMS, e‐mailowo lub przez formularz
    online.
  2. Dla potwierdzenia terminu wymagana jest przedpłata (zadatek) 100 zł, płatna w ciągu 24 godzin od
    rezerwacji; brak wpłaty skutkuje anulowaniem.
  3. Jeżeli Pacjent nie korzysta z opcji pakietowej, przy rezerwacji każdej kolejnej wizyty obowiązuje
    przedpłata w pełnej wysokości ceny planowanego zabiegu, płatna z góry.
  4. W przypadku powtarzających się nieodwołanych wizyt lub spóźnień ABC może uzależnić kolejne
    rezerwacje od przedpłaty w wysokości do 100% wartości planowanego zabiegu.
  5. ABC wysyła przypomnienie i prośbę o potwierdzenie na 2 dni przed wizytą; brak potwierdzenia
    może skutkować anulowaniem terminu.

§5. Zmiany i odwołania wizyt

  1. Odwołanie/zmianę należy zgłaszać nie później niż 24 godziny przed terminem wizyty; termin 24
    godzin liczony jest wstecz od ustalonej godziny wizyty.
  2. Za skuteczne uznaje się odwołanie przesłane SMS-em na numer rejestracji lub e‐mailem na adres
    recepcji – po potwierdzeniu odbioru.
  3. Jednorazowe przepisanie zadatku na inny termin możliwe jest, gdy odwołanie nastąpiło w
    terminie.
  4. Odwołanie po terminie lub niepojawienie się na wizycie skutkuje utratą zadatku.
  5. Sytuacje losowe (np. udokumentowana choroba, kolizja, nagłe zdarzenie rodzinne) rozpatrywane są
    indywidualnie.

§5a. Odwołania wizyt w ramach pakietu (<24 h)

  1. Wizytę w ramach pakietu można bezkosztowo odwołać najpóźniej 24 godziny przed planowanym
    terminem.
  2. Odwołanie później niż 24 godziny przed wizytą lub niepojawienie się na wizycie jest traktowane
    jako wizyta odbyta i skutkuje odliczeniem jednego zabiegu z puli pakietu.
  3. Godziny popołudniowe są szczególnie oblegane; przy odwołaniach dokonanych w dniu wizyty ABC
    może nie mieć możliwości przekazania terminu innej osobie.
  4. Dla sprawnej organizacji ABC wysyła przypomnienie i prośbę o potwierdzenie dzień wcześniej;
    brak potwierdzenia może skutkować anulowaniem.
  5. Częste zmiany <24 h mogą skutkować wymogiem przedpłaty 100% wartości planowanego zabiegu
    przy kolejnych rezerwacjach.

§6. Spóźnienia

  1. Spóźnienie do 15 minut może skutkować proporcjonalnym skróceniem zabiegu.
  2. Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować odmową wykonania usługi; traktowane jest jak
    nieodwołanie i skutkuje utratą zadatku.
  3. Przy niemożności wykonania skróconej usługi ABC może naliczyć opłatę do 100% ceny
    zarezerwowanego czasu.
  4. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, z uwzględnieniem obłożenia grafiku.

§7. Płatności

  1. Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, BLIK oraz przelew bankowy.
  2. Przelew: mBank — 50 1140 2004 0000 3202 8498 3425 (tytuł: imię i nazwisko, data wizyty, nazwa
    zabiegu).
  3. BLIK: 607 373 738.
    ul.Angielska Grobla 34/47
    80-756 Gdańsk
    studio@aestheticbeautyconcept.pl
    www.aetheticbeautyconcept.pl
  4. Co do zasady płatność następuje po wykonaniu usługi, chyba że wymagane są przedpłaty.
  5. Zwroty, o ile przysługują, realizowane są na tę samą metodę płatności w terminie do 14 dni
    roboczych.
  6. W przypadku braku możliwości zapłaty po wizycie Pacjent podpisuje oświadczenie i reguluje
    należność w terminie 2 dni roboczych.

§8. Pakiety/Karnety

  1. Pakiet obejmuje określoną serię zabiegów; promocje nie łączą się.
  2. Ważność pakietu: 2 miesiące; możliwe jednorazowe przedłużenie na pisemny wniosek złożony min.
    7 dni przed upływem ważności.
  3. Rezerwacje w ramach pakietu podlegają zasadom §5–§6; nieodwołany termin traktowany jest jako
    zrealizowany (pobranie z puli).
  4. Rezygnacja: możliwy zwrot pozostałej kwoty po złożeniu wniosku; zabiegi już wykonane rozliczane
    wg cen regularnych; zwrot do 14 dni roboczych.
  5. Identyfikacja: ABC może weryfikować tożsamość osoby realizującej pakiet.
  6. Płatności ratalne: 2 raty do końca bieżącego miesiąca; jeśli start po 25. dniu miesiąca — 50% z góry,
    50% w kolejnym miesiącu.

§8a. Rozliczanie pakietów przy odwołaniu <24 h

  1. W przypadku odwołania wizyty w ramach pakietu później niż 24 godziny przed terminem lub
    niepojawienia się na wizycie – odliczany jest jeden zabieg z puli pakietu.
  2. Regularność i ciągłość zabiegów są kluczowe dla uzyskania oczekiwanych efektów; personel ABC
    pomaga w doborze terminów (np. porannych) i zapisaniu na listę rezerwową.

§9. Bony/Vouchery

  1. Bony/Vouchery są ważne przez 2 miesiące od daty wystawienia; możliwe przedłużenie po
    pisemnym wniosku złożonym co najmniej 7 dni przed końcem ważności.
  2. Bony są bezzwrotne; możliwa dopłata do droższej usługi. Bony kwotowe co do zasady realizowane
    są jednorazowo.
  3. W celu realizacji bonu ABC może wymagać potwierdzenia tożsamości.

§10. Dokumentacja i zgody

  1. Warunkiem wykonania usługi jest komplet dokumentów (karta pacjenta, wymagane zgody oraz – w
    razie potrzeby – dokumentacja fotograficzna).
  2. ABC może odmówić wykonania usługi w przypadku braku dokumentów lub odmowy wykonania
    dokumentacji fotograficznej, jeżeli jest niezbędna ze względów medycznych/organizacyjnych.
  3. Pacjent ma prawo do wglądu, kopii i odpisów dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Zgoda na wykorzystanie wizerunku do celów marketingowych jest dobrowolna i odrębna; brak
    zgody nie wpływa na dostępność usługi.

§11. Reklamacje

  1. Rekomendowaną formą kontaktu jest e‐mail: studio@aestheticbeautyconcept.pl.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych; odpowiedź udzielana jest w tej samej
    formie (e‐mail/pismo).
  3. Przed skierowaniem sprawy na drogę sądową ABC rekomenduje polubowne rozwiązanie sporu
    (mediację).

§12. Zwroty i sytuacje losowe

  1. Zadatek co do zasady nie podlega zwrotowi, chyba że wizyta została odwołana przez ABC.
  2. W przypadkach losowych, po udokumentowaniu zdarzenia, ABC może – według uznania –
    zaproponować przeniesienie zadatku na inny termin lub usługę.

§13. Ochrona danych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych jest Aesthetic Beauty Concept. Dane przetwarzane są w celu
    rezerwacji, realizacji usług, rozliczeń, prowadzenia dokumentacji oraz obsługi reklamacji.
  2. Szczegółowe informacje (podstawy prawne, okresy przechowywania, prawa osób) zawiera Polityka
    Prywatności dostępna w recepcji i na stronie internetowej.

§14. Postanowienia końcowe

  1. ABC może dokonać zmian Regulaminu; zmiany nie naruszają praw nabytych. Aktualna treść jest
    dostępna w Studio oraz na stronie internetowej.
  2. Godziny przyjęć mają charakter orientacyjny i mogą ulegać zmianie.
  3. ABC nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Studio.
  4. Właściwy do rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby ABC. W sprawach
    nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego.