Wersja obowiązująca od 5 listopada 2025 r.
Szanowni Klienci,
ze względu na powtarzające się nieusprawiedliwione nieobecności Klientów w naszym Studio –
wprowadzamy nowe zasady rezerwacji wizyt.
W trosce o bezpieczeństwo i komfort – zarówno Wasz, Drodzy Klienci – jak również naszych pracowników,
a także w celu zapewnienia jakości oraz dostępności świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z
zasadami rezerwacji terminu w naszym Studio, przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.
Umówienie się na wizytę oznacza zapoznanie się z zasadami rezerwacji i ich akceptację. Prosimy o
udostępnienie tej informacji, chcemy, żeby ta informacja trafiła do jak największej liczby naszych
Klientów.
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady rezerwacji, płatności, udzielania świadczeń oraz korzystania z usług w
Aesthetic Beauty Concept („ABC”). - Korzystanie z usług ABC jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- ABC zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku naruszenia Regulaminu,
braku kwalifikacji do zabiegu lub innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności związanych z
bezpieczeństwem Pacjenta lub personelu. - ABC działa zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw
Pacjenta, Kodeksem cywilnym oraz RODO.
§2. Definicje
· Pacjent – osoba korzystająca z usług ABC.
· Usługa – wizyta konsultacyjna lub zabieg (medyczny/kosmetologiczny).
· Zadatek/Przedpłata – kwota wpłacana w celu potwierdzenia rezerwacji terminu; w rozumieniu art.
394 k.c. jest to zadatek, chyba że wyraźnie wskazano inaczej
· Pakiet/Karnet – wykupiona z góry seria zabiegów o określonej liczbie/zakresie i terminie ważności.
· Bon/Voucher – dokument uprawniający do realizacji usług lub zakupu produktów w ABC.
§3. Kwalifikacja do zabiegów i zasady bezpieczeństwa
- Świadczenie usług poprzedza kwalifikacja do zabiegu (wywiad, karta pacjenta, wymagane zgody,
dokumentacja fotograficzna – o ile konieczna). - Osoby niepełnoletnie: obecność opiekuna prawnego i pisemna zgoda.
- Pacjent zobowiązuje się do podania rzetelnych informacji o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach i
przeciwwskazaniach; w razie wątpliwości personel może odmówić lub zmodyfikować zabieg. - W przypadku złego samopoczucia Pacjent niezwłocznie informuje personel.
- ABC może odmówić wykonania usługi w razie podejrzenia spożycia alkoholu lub środków
odurzających.
§4. Rezerwacje i potwierdzanie terminów
- Rezerwacja wizyty możliwa jest osobiście, telefonicznie/SMS, e‐mailowo lub przez formularz
online. - Dla potwierdzenia terminu wymagana jest przedpłata (zadatek) 100 zł, płatna w ciągu 24 godzin od
rezerwacji; brak wpłaty skutkuje anulowaniem. - Jeżeli Pacjent nie korzysta z opcji pakietowej, przy rezerwacji każdej kolejnej wizyty obowiązuje
przedpłata w pełnej wysokości ceny planowanego zabiegu, płatna z góry. - W przypadku powtarzających się nieodwołanych wizyt lub spóźnień ABC może uzależnić kolejne
rezerwacje od przedpłaty w wysokości do 100% wartości planowanego zabiegu. - ABC wysyła przypomnienie i prośbę o potwierdzenie na 2 dni przed wizytą; brak potwierdzenia
może skutkować anulowaniem terminu.
§5. Zmiany i odwołania wizyt
- Odwołanie/zmianę należy zgłaszać nie później niż 24 godziny przed terminem wizyty; termin 24
godzin liczony jest wstecz od ustalonej godziny wizyty. - Za skuteczne uznaje się odwołanie przesłane SMS-em na numer rejestracji lub e‐mailem na adres
recepcji – po potwierdzeniu odbioru. - Jednorazowe przepisanie zadatku na inny termin możliwe jest, gdy odwołanie nastąpiło w
terminie. - Odwołanie po terminie lub niepojawienie się na wizycie skutkuje utratą zadatku.
- Sytuacje losowe (np. udokumentowana choroba, kolizja, nagłe zdarzenie rodzinne) rozpatrywane są
indywidualnie.
§5a. Odwołania wizyt w ramach pakietu (<24 h)
- Wizytę w ramach pakietu można bezkosztowo odwołać najpóźniej 24 godziny przed planowanym
terminem. - Odwołanie później niż 24 godziny przed wizytą lub niepojawienie się na wizycie jest traktowane
jako wizyta odbyta i skutkuje odliczeniem jednego zabiegu z puli pakietu. - Godziny popołudniowe są szczególnie oblegane; przy odwołaniach dokonanych w dniu wizyty ABC
może nie mieć możliwości przekazania terminu innej osobie. - Dla sprawnej organizacji ABC wysyła przypomnienie i prośbę o potwierdzenie dzień wcześniej;
brak potwierdzenia może skutkować anulowaniem. - Częste zmiany <24 h mogą skutkować wymogiem przedpłaty 100% wartości planowanego zabiegu
przy kolejnych rezerwacjach.
§6. Spóźnienia
- Spóźnienie do 15 minut może skutkować proporcjonalnym skróceniem zabiegu.
- Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować odmową wykonania usługi; traktowane jest jak
nieodwołanie i skutkuje utratą zadatku. - Przy niemożności wykonania skróconej usługi ABC może naliczyć opłatę do 100% ceny
zarezerwowanego czasu. - Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, z uwzględnieniem obłożenia grafiku.
§7. Płatności
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, BLIK oraz przelew bankowy.
- Przelew: mBank — 50 1140 2004 0000 3202 8498 3425 (tytuł: imię i nazwisko, data wizyty, nazwa
zabiegu). - BLIK: 607 373 738.
ul.Angielska Grobla 34/47
80-756 Gdańsk
studio@aestheticbeautyconcept.pl
www.aetheticbeautyconcept.pl - Co do zasady płatność następuje po wykonaniu usługi, chyba że wymagane są przedpłaty.
- Zwroty, o ile przysługują, realizowane są na tę samą metodę płatności w terminie do 14 dni
roboczych. - W przypadku braku możliwości zapłaty po wizycie Pacjent podpisuje oświadczenie i reguluje
należność w terminie 2 dni roboczych.
§8. Pakiety/Karnety
- Pakiet obejmuje określoną serię zabiegów; promocje nie łączą się.
- Ważność pakietu: 2 miesiące; możliwe jednorazowe przedłużenie na pisemny wniosek złożony min.
7 dni przed upływem ważności. - Rezerwacje w ramach pakietu podlegają zasadom §5–§6; nieodwołany termin traktowany jest jako
zrealizowany (pobranie z puli). - Rezygnacja: możliwy zwrot pozostałej kwoty po złożeniu wniosku; zabiegi już wykonane rozliczane
wg cen regularnych; zwrot do 14 dni roboczych. - Identyfikacja: ABC może weryfikować tożsamość osoby realizującej pakiet.
- Płatności ratalne: 2 raty do końca bieżącego miesiąca; jeśli start po 25. dniu miesiąca — 50% z góry,
50% w kolejnym miesiącu.
§8a. Rozliczanie pakietów przy odwołaniu <24 h
- W przypadku odwołania wizyty w ramach pakietu później niż 24 godziny przed terminem lub
niepojawienia się na wizycie – odliczany jest jeden zabieg z puli pakietu. - Regularność i ciągłość zabiegów są kluczowe dla uzyskania oczekiwanych efektów; personel ABC
pomaga w doborze terminów (np. porannych) i zapisaniu na listę rezerwową.
§9. Bony/Vouchery
- Bony/Vouchery są ważne przez 2 miesiące od daty wystawienia; możliwe przedłużenie po
pisemnym wniosku złożonym co najmniej 7 dni przed końcem ważności. - Bony są bezzwrotne; możliwa dopłata do droższej usługi. Bony kwotowe co do zasady realizowane
są jednorazowo. - W celu realizacji bonu ABC może wymagać potwierdzenia tożsamości.
§10. Dokumentacja i zgody
- Warunkiem wykonania usługi jest komplet dokumentów (karta pacjenta, wymagane zgody oraz – w
razie potrzeby – dokumentacja fotograficzna). - ABC może odmówić wykonania usługi w przypadku braku dokumentów lub odmowy wykonania
dokumentacji fotograficznej, jeżeli jest niezbędna ze względów medycznych/organizacyjnych. - Pacjent ma prawo do wglądu, kopii i odpisów dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zgoda na wykorzystanie wizerunku do celów marketingowych jest dobrowolna i odrębna; brak
zgody nie wpływa na dostępność usługi.
§11. Reklamacje
- Rekomendowaną formą kontaktu jest e‐mail: studio@aestheticbeautyconcept.pl.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych; odpowiedź udzielana jest w tej samej
formie (e‐mail/pismo). - Przed skierowaniem sprawy na drogę sądową ABC rekomenduje polubowne rozwiązanie sporu
(mediację).
§12. Zwroty i sytuacje losowe
- Zadatek co do zasady nie podlega zwrotowi, chyba że wizyta została odwołana przez ABC.
- W przypadkach losowych, po udokumentowaniu zdarzenia, ABC może – według uznania –
zaproponować przeniesienie zadatku na inny termin lub usługę.
§13. Ochrona danych (RODO)
- Administratorem danych osobowych jest Aesthetic Beauty Concept. Dane przetwarzane są w celu
rezerwacji, realizacji usług, rozliczeń, prowadzenia dokumentacji oraz obsługi reklamacji. - Szczegółowe informacje (podstawy prawne, okresy przechowywania, prawa osób) zawiera Polityka
Prywatności dostępna w recepcji i na stronie internetowej.
§14. Postanowienia końcowe
- ABC może dokonać zmian Regulaminu; zmiany nie naruszają praw nabytych. Aktualna treść jest
dostępna w Studio oraz na stronie internetowej. - Godziny przyjęć mają charakter orientacyjny i mogą ulegać zmianie.
- ABC nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Studio.
- Właściwy do rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby ABC. W sprawach
nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego.